לפרטים נוספים התקשרו:
1
סל קניות
קומגט - דיו וטונר למדפסת קומגט - דיו וטונר למדפסת
1
למעלה
תוכן עניינים

דיו למדפסת בבאר שבע - טונר למדפסת בבאר שבע

רוצים לקבל טונר למדפסת באר שבע או דיו למדפסת באר שבע במחיר זול, עם אחריות, שירות ללא פשרות ומשלוח חינם? הגעתם למקום הנכון.

כנסו לאתר, הזמינו את המוצר שאתם צריכים והמשלוח שלכם כבר בדרך אליכם.

מחפשים דיו בב"ש או טונר למדפסת באר שבע?

חברת קומגט הינה החברה המובילה בארץ לשיווק דיו בב"ש וטונר למדפסת בבאר שבע בפרט ובכל חלקי הארץ. אז אם אתם מחפשים דיו למדפסת בבאר שבע, אתם מוזמנים לבצע הזמנה און ליין או טלפונית והמוצר ישלח אליכם בדרכים הבאות:

  1. דואר ישראל
  2. שירות שליחים בפריסה ארצית

**כמובן שניתן לאסוף בחנות הדגל**

תושבי הדרום או העיר באר שבע והסביבה מוזמנים לקבל את השירות האדיב והאיכותי של חברתנו ולהנות ממוצרים איכותיים וזולים.


להלן אזורי האספקה של דיו בבאר שבע וטונר בבאר שבע:

ברשותינו מוצרים מקוריים של כלל החברות ואף ראשי דיו וטונרים תואמים בעלי תו תקן ואחריות לשנה לכן על כל שאלה או ייעוץ אתם יכולים להתקשר : 1599-50-49-48

מחפשים דיו למדפסת בבאר שבע והסביבה? קבלו משלוחים חינם בדואר או שליח מהיר מהיום למחר. פשוט הזמינו וקבלו דיו בבאר שבע או טונר למדפסת בב"ש עם איכות שירות ואמינות.

למה לקנות אצלנו דיו למדפסת לבאר שבע?

ישנן מספר סיבות לקנות אצלנו דיו אם אתם גרים בבאר שבע והנה חלק מהן

השרות שלנו:

דיו בבאר שבע עם שירות טלפוני אדיב ואיכותי ללא פשרות. כי אצלנו השירות קודם לכל, גם לפני המכירה וגם אחרי שזה החשוב ביותר, מכיוון שאם לקוח נתקל בתקלה והוא חייב להדפיס את העבודה שלו או מסמך חשוב אז השירות זה הדבר הראשון שאותו הוא ירצה לקבל. גם אם במידת הצורך מדובר על החלפת מוצר פגום או כל היוצא בזה. בחברתנו טכנאים המוסמכים לטיפול בתקלות ובעיות שקשורות למדפסות או לדיו למדפסת שלכם גם אם מדובר בשיחה טלפונית מבאר שבע עדיין 90% מהבעיות נפתרות בטלפון, וזה בדוק. לכן שירות מקצועי הוא שער חשוב בקבלת עזרה לפתרון הבעיה.

האיכות של הטונרים והדיו:

איכות המוצרים שלנו היא הדבר החשוב ביותר מכיוון שבתחום בו אנו נמצאים, איכות היא קודמת לכל. אף לקוח לא יתפשר על הדפסה גרועה ולא איכותית ובטוח שלא יקנה שוב. כמובן שאנו, כמו הרבה עסקים, רוצים להתבסס על לקוחות חוזרים ומכאן שאיכות המוצר הינה קריטית עבורנו אפילו יותר מאשר ללקוח. כלל מוצרי החברה עוברים בדיקות מחמירות ובעלי תו תקן עולמי, אפילו המוצרים התואמים שלנו מגיעים מהמפעלים הגדולים והמובילים בעולם בתחום יצור הטונרים והדיו למדפסות.

טונר למדפסת באר שבע ודיו למדפסת באר שבע עם משלוחים בפריסה רחבה:

כאשר מדובר על דיו למדפסת בבאר שבע, חברת קומג'ט דיו וטונרים חרטה על דגלה להגיע לכל לקוח ברחבי הארץ, בין  אם הוא לקוח בודד או חברה גדולה, בין אם מקום מגוריו הינו בקיבוץ או יישוב קטן בדרומה או בצפונה של מדינת ישראל, והלוגו שלנו לא סתם comjet israel אלה אנו מיישמים זאת בפועל כך שכל לקוח יכול להזמין את המוצרים במשלוח חינם ע"י דואר ישראל או ע"י חברת המשלוחים שלנו במשלוח מהיר עד הבית או עד המשרד וכמובן שלקוח מהעיר באר שבע יכול להינות מדיו למדפסת ביום לאחר הזמנתו כבר אצלו בבית או במשרד.

אחריות מלאה גם עד באר שבע

בתחום המוצרים התואמים אתם קהל לקוחותנו חייבים, ולא משנה מאיזה ספק תזמינו את הדיו או הטונר למדפסת שלכם בבאר שבע או בכל מקום אחר, לקבל אחריות מלאה על המוצר אותו הזמנתם. אם על ידי היבואן או על ידי החנות ממנה קניתם, כי כמו בכל מוצר גם בראשי דיו וטונרים קיימים מידי פעם תקלות או מוצרים פגומים ולכן לפני שאתם רוכשים וודאו כי קיימת אחריות על המוצר אותו אתם רוצים להזמין.

אולי יעניין אתכם גם: