לפרטים נוספים התקשרו:
1
סל קניות
קומגט - דיו וטונר למדפסת קומגט - דיו וטונר למדפסת
1
למעלה
תוכן עניינים

טונר למדפסת – המדריך השלם לרכישת הטונר הנכון למדפסת שלך

רבים מאתנו משתמשים לא מעט במדפסת, בין אם לצרכים פרטיים ובין אם במסגרת העבודה השוטפת במשרד או אולי במסגרת הלימודים. אך כיצד אנחנו יודעים לבחור טונר למדפסת אשר מתאים לנו? איזה סוגים של טונרים מוצעים כיום ולמי כדאי לפנות כדי לרכוש טונרים למדפסות לייזר?

איך מתאימים טונר למדפסת?

ובכן, ישנם סוגים שונים של מדפסות וגם טכנולוגיות שונות שעליהן הן מתבססות, טכנולוגיות הנחשבות לחדשניות ומתקדמות. השוק מציע כיום מגוון רחב של טונרים למדפסת, האחראיים לאספקת הדיו למכשיר ובעזרתם ניתן להדפיס את המסמך המדובר. לפני שבוחרים טונר למדפסת מומלץ לערוך סקר שוק, לבדוק סוגים שונים של טונרים ולוודא שגם פונים אך ורק אל המומחים.

לשם מה צריך טונר?

לפני בחינת מחירי הטונר וגם אילו סוגים קיימים כיום, כדאי להבין תחילה לשם מה צריך את הטונר. לטונר יש תפקיד חשוב במיוחד בתהליך ההדפסה ובלעדיו הדבר איננו אפשרי. טונר זה מוצר המיועד למדפסות לייזר והוא מחליף את מחסנית הדיו במדפסת רגילה.
בשונה ממחסנית הדיו, יש בו אבקת דיו, אבקת קרבון המכילה גם פולימר, המשמשת את המדפסת. בזמן ההדפסה עצמה הלייזר של המדפסת חורט סימנים קטנים על הדף שאליהם נדבקת אבקת הדיו. באופן זה מתקבלת ההדפסה, הדפסה שהיא באיכות גבוהה לרוב. רכישת טונר למדפסת וגם מדפסת לייזר מתאימה בעיקר לעסקים, למשרדים הנוהגים להדפיס, וכחלק בלתי נפרד מהעבודה עצמה, לא מעט מסמכים. מכיוון שמדובר בהוצאה יקרה יחסית, בהשוואה למשל למדפסת פשוטה של הזרקת דיו, המשתמש הפרטי מעדיף לרוב פתרון אחר, פתרון זול יותר. ובכל זאת, ישנם גם לקוחות פרטיים הבוחרים לרכוש טונר למדפסת לייזר לאור שימושם הרב בה ולו כדי ליהנות מאיכות ללא פשרות, גם כשהמחיר על כך גבוה יותר.

סוגים שונים של טונרים

מי שמחפש טונר למדפסת יגלה שהאפשרויות הן רבות ומגוונות. בדומה למדפסות השונות שמוצעות כיום, כך גם הטונרים המיועדים להן. חלקם חדשניים ואיכותיים, חלקם פשוטים, חלקם מקוריים וחלקם מחודשים.

  1. טונר מקורי למדפסת הוא אחד הסוגים הנפוצים כיום ואולי גם בין הנמכרים. טונר למדפסת מקורי, כפי שניתן לנחש משמו, מיוצר על ידי החברה האחראית לייצור המדפסת שעבורה הוא נועד. היתרון הבולט של טונר מקורי זה שהוא אמין ואיכותי. מצד שני, מדובר בטונר שנחשב יקר יותר, בהשוואה לסוגי הטונרים האחרים, כך שמי שתקציבו איננו גבוה כל כך, ייתכן וטונר זה פחות יתאים לו.
  2. טונר למדפסת תואם, הוא הטונר החלופי. טונר תואם מציע את אותו מענה בדומה לזה של טונר מקורי, אולם שלא כמותו הוא מיוצר על ידי חברות אחרות ולא על ידי אותה חברה, האחראית לייצורה של המדפסת שעבורה הוא מיועד. היתרון המשמעותי של טונר תואם הוא המחיר הזול שלו שיכול להגיע לכ 30 אחוזים ממחירו של הטונר המקורי. מעבר לכך, איכות ההדפסה שהוא מציע טובה לא פחות מזו המוצעת על ידי המקורי, מה שהופך אותו לפתרון נהדר למי שמחפש איכות, אך מבלי להוציא על כך סכומי כסף גבוהים.
  3. טונר ממוחזר. לטונר זה, לאחר שאבקת הדיו שלו נגמרת, מוסיפים אבקת דיו חדשה ומציעים אותו שוב למכירה. גם כאן מדובר בטונר זול מאד בהשוואה לטונר המקורי, אולם שלא כמוהו וכמו החליפי, הוא פחות איכותי.

כיצד בוחרים טונר למדפסת

רוצים לרכוש טונר חדש למדפסת שבמשרד? מבולבלים מהמגוון הרחב ולא יודעים במה לבחור? הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני הרכישה:

כדאי לחפש מידע ברשת על החברות השונות וגם לפנות לחברים קרובים או לבני משפחה הנעזרים במדפסות של חברות אלו. חוות דעת ממקור קרוב, מקור אמין שסומכים עליו יכולה לעזור בעניין ולסייע בבחירת הטונר המתאים שיציע את הפתרון הטוב והנכון ביותר.

היכן וכיצד מזמינים טונר למדפסת

בעידן שבו האינטרנט משמש אותנו לא מעט אנו יכולים לבצע רכישות שונות דרך אתרי האינטרנט השונים, כל זאת מבלי שנצטרך לצאת מהבית. אפשר לרכוש כיום טונר למדפסת ישירות דרך האינטרנט ומבלי לחפש חנויות שמתמחות בכך ולבזבז זמן יקר. מכל מקום ובכל זמן אפשר להיכנס אל האתר, לבחון את הדגמים שונים, את המאפיינים של כל דגם וגם את המחיר. את הרכישה אפשר לבצע בו במקום או באמצעות הטלפון. הדבר יכול לחסוך במחיר באופן משמעותי וגם למנוע טעויות מיותרות. ניתן להשוות בצורה נינוחה בין כמה אפשרויות שונות, לבדוק איזו מהן היא הפתרון הנכון ובמקביל גם לחפש מידע על מאפייניו של כל טונר, מה מומלץ יותר ומה פחות.

כמה עולה טונר למדפסת

את הטונרים למדפסות אפשר למצוא בטווח רחב מאד של מחירים. מחיר הטונר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים הקשורים לטיב ולאיכות הטונר, החברה המייצרת אותו, כמות הדיו שבו ועוד. חלק מהטונרים נחשבים יקרים מאד וחלק זולים. באופן כללי מדובר במחירים הנעים בין 80 ₪ ל – 500 ₪. גם פרמטר מרכזי כמו סוג המדפסת שעבורה מיועד הטונר משפיע על מחירו וככל שמדובר במדפסת גדולה ומתקדמת יותר, המחיר גבוה גם כן. טונרים מקוריים יהיו, כאמור, יקרים יותר מטונרים חליפים. טונרים ממוחזרים יהיו הזולים ביותר. למי שהאיכות חשובה וזהו פרמטר שהוא איננו מוכן להתפשר עליו, כדאי לערוך סקר שוק, לבחון כמה דגמים שונים ולזכור שעל איכות משלמים.
חשוב לציין שמוטב לשלם קצת יותר ולקבל את התמורה המלאה על כך. מי שחשוב לו לחסוך, כדאי לו לחפש מבצעים מיוחדים או הנחות אטרקטיביות שיכולות להוזיל את הרכישה וגם לפנות ישירות אל בעלי האתר, שמציע זאת, כדי לבדוק מולם איך אפשר לקבל מחיר אטרקטיבי ומבלי להתפשר על האיכות. בכל מקרה, חשוב לזכור שטווח המחירים הוא רחב מאד ופעמים רבות גם מדובר בשיקולים פנימיים של האתר שמציע אותם. חשוב לבדוק מראש גם כמה עולה המשלוח, בתוך כמה ימים הוא מגיע ומה קורה במידה ומעוניינים להחזיר את הטונר מכל סיבה שהיא.

אנחנו כאן לייעץ על טונר למדפסת

כמובן שתמיד תוכלו לבחור את הטונר שלכם ממש כעת דרך האתר, אולם אם אתם מחפשים כתובת מתאימה להזמין ממנה טונר למדפסת ולא בטוחים בדיוק איזה טונר לבחור התקשרו אלינו לטלפון 1599-50-49-48.

נשמח לספק לכם מידע על הטונרים שלנו, על הסוגים של הטונרים שאנו מציעים, על המאפיינים של כל אחד מהם ולתת לכם גם הצעת מחיר.